Představte si situaci. Sedíte u kamaráda, který vám udělal skvělé kafe, vlastně jedno z nejlepších, které jste kdy měli. Logicky se zeptáte, co je to za značku. Poté, co dojdete domů, sedáte k počítači a snažíte se ji vyhledat. Máte na ni takovou chuť, že jste ji odhodláni ihned objednat.
Bohužel káva nemá webovky. Jelikož jste s hledáním nebyli úspěšní, zklamaní si vaříte další šálek Nescafe. Přesně to se děje i s vašim podnikáním. I když nabízíte nejlepší služby, pokud vás nejde najít, potenciální zákazník půjde jinam.
První dojem na webu je jako vstup do kavárny. Návštěvníci chtějí být v příjemném, hezkém a povědomém prostředí. Objednat si a na nic nečekat. Stejně tak je to u webových stránek. Kvalitní design, snadná navigace a rychlost načítání jsou klíčové pro spokojenost zákazníka.
Dobrý první dojem vysoce zvýší šanci, že zákazníci na vašich webovkách zůstanou a přečtou si, co jim chcete sdělit. Naopak, pokud uvidí zastaralé polo-funkční webovky, rychle přepnou zpátky na Google a jdou hledat vaše konkurenty. Proto je důležité své webovky nezanedbat, dát patřičnou péči jejich designu i funkčnosti.
Chcete dostat vaše podnikání na vyšší úroveň? Chcete, aby o vás vědělo co nejvíce lidí? Ať už je to proto, že chcete více vydělávat nebo šířit osvětu, nejlepší cesta k rychlému získání nových zákazníků je reklama. Už dávno nežijeme v době extrémně drahé a neefektivní reklamy.
Dnes si již nemusíte platit za reklamu v novinách, v televizi nebo si polepovat auto. Internetová reklama je levná a dokáže zacílit přesně ty zákazníky, kteří hledají vaše služby. Díky tomu získáte mnoho zákazníků za velmi nízkou cenu. Samozřejmě k fungování takové reklamy potřebujete moderní web.
Pokud již máte nějaké klienty, jistě jim občas potřebujete sdělit nějakou hromadnou informaci. Můžete jim to říct osobně, zavolat nebo poslat mail. Tak to většině zákazníkům opravdu vyhovuje. Jenže takovým informacím často chybí struktura a pokud je jich více, snadno se v nich váš klient ztratí.
I k tomu slouží webové stránky. Moderní web je přehledný a dobře čitelný. Zákazník se v něm vyzná a rychle nalezne, co mu chcete sdělit. Navíc se může dozvědět víc, než pouze aktuální informace. Váš zákazník může vědět o vaší historii i chystaných plánech.
Představte si situaci. Sedíte u kamaráda, který vám udělal skvělé kafe, vlastně jedno z nejlepších, které jste kdy měli. Logicky se zeptáte, co je to za značku. Poté, co dojdete domů, sedáte k počítači a snažíte se ji vyhledat. Máte na ni takovou chuť, že jste ji odhodláni ihned objednat.
Bohužel káva nemá webovky. Jelikož jste s hledáním nebyli úspěšní, zklamaní si vaříte další šálek Nescafe. Přesně to se děje i s vašim podnikáním. I když nabízíte nejlepší služby, pokud vás nejde najít, potenciální zákazník půjde jinam.
První dojem na webu je jako vstup do kavárny. Návštěvníci chtějí být v příjemném, hezkém a povědomém prostředí. Objednat si a na nic nečekat. Stejně tak je to u webových stránek. Kvalitní design, snadná navigace a rychlost načítání jsou klíčové pro spokojenost zákazníka.
Dobrý první dojem vysoce zvýší šanci, že zákazníci na vašich webovkách zůstanou a přečtou si, co jim chcete sdělit. Naopak, pokud uvidí zastaralé polo-funkční webovky, rychle přepnou zpátky na Google a jdou hledat vaše konkurenty. Proto je důležité své webovky nezanedbat, dát patřičnou péči jejich designu i funkčnosti.
Chcete dostat vaše podnikání na vyšší úroveň? Chcete, aby o vás vědělo co nejvíce lidí? Ať už je to proto, že chcete více vydělávat nebo šířit osvětu, nejlepší cesta k rychlému získání nových zákazníků je reklama. Už dávno nežijeme v době extrémně drahé a neefektivní reklamy.
Dnes si již nemusíte platit za reklamu v novinách, v televizi nebo si polepovat auto. Internetová reklama je levná a dokáže zacílit přesně ty zákazníky, kteří hledají vaše služby. Díky tomu získáte mnoho zákazníků za velmi nízkou cenu. Samozřejmě k fungování takové reklamy potřebujete moderní web.
Pokud již máte nějaké klienty, jistě jim občas potřebujete sdělit nějakou hromadnou informaci. Můžete jim to říct osobně, zavolat nebo poslat mail. Tak to většině zákazníkům opravdu vyhovuje. Jenže takovým informacím často chybí struktura a pokud je jich více, snadno se v nich váš klient ztratí.
I k tomu slouží webové stránky. Moderní web je přehledný a dobře čitelný. Zákazník se v něm vyzná a rychle nalezne, co mu chcete sdělit. Navíc se může dozvědět víc, než pouze aktuální informace. Váš zákazník může vědět o vaší historii i chystaných plánech.